FANDOM

Derrierieデリエリ, Derieri」 Jest członkiem elitarnej grupy w Klanie Demonów, odpowiadając tylko przed Królem Demonów jako Czystość Dziesięciu Przykazań

Wygląd

Derieri ma długie kolczaste pomarańczowe włosy. Nie nosi ubrań, zamiast tego zakrywa piersi, lewe ramię i prawą nogę we własnej ciemności. Na lewym policzku ma demoniczne znamie, które obrazują otwarte usta bestii z kółkiem pośrodku. Derieri straciła lewą rękę w walce z Sarielem 3000 lat temu i teraz używa swojej ciemności, aby stworzyć ją na swoim miejscu. Obecnie, po walce z Nerobasta, jej włosy stają się znacznie krótsze i bardziej łuszczące się, naśladując jej wygląd 3000 lat temu dzięki oryginalnym Dziesięciorgu Przykazaniom.

Po ucieczce z bitwy o podbój Britanni, Derieri tymczasowo nosiła czarną spódnicę i sweter z długim rękawem i czarnymi butami.

Derieri Indura Form
Derieri jako Indura
Derieri Full Visual
Anime pełne pojawienie
Derieri as a member of the former Ten Commandments
Derieri jako członek Dziesięciu Przykazań
Derieri in human clothes
Derrieri w ludzkich ubraniach

Osobowość

Derrieri jest przykazaniem , które często się złości, i nie panuje nad emocjami jest bezwzględna kiedy się wkurzy. Derrieri ma również specyficzny styl mówienia np. mój tyłek mówi że jestem zmęczona lub powiem ci coś z dupy już jesteś martwy

Historia

3000 lat temu

Fabuła

Umiejętności i Ekwipunek

Jako członek Dziesięciu Przykazań Derieri jest wyjątkowo potężna. Jak wszyscy członkowie Klanu Demonów, jest ona w stanie wykorzystać tajemniczą kruczoczarną moc ciemności, którą wcześniej widzieliśmy u Meliodasa, aby utworzyć skrzydła do lotu. Jej aura w połączeniu z aurą innych Dziesięciu Przykazań jest tak przerażająca, że ​​sprawiła, że ​​normalnie spokojny Hendrickson pocił się ze strachu przez ich obecność i Meliodas, który poczuł to z odległości kilku kilometrów. Derieri była pierwszym demonem, który pokazał moc pochłaniania dusz innych ras, pozostawiając je jako puste łupiny. Podobnie jak Monspeet, ma niesamowite zdolności sensoryczne, ponieważ tylko ona i on byli w stanie wyczuć, że Dziesięć Przykazań było obserwowane przez towarzyszy Meliodasa z kilku kilometrów na zamku Liones.

Derieri jest niezwykle biegła w walce wręcz, przytłaczając kogoś kalibru Meliodasa, a nawet łamiąc przedramiona dzięki jej zdolności, Combat Star. Ma również szybkość, by wyprzedzić Meliodasa, dzięki ogromnej liczbie ataków i uderzając go szybko 54 razy w ciągu kilku sekund. Jest również wyjątkowo trwała, ponieważ wyszła całkowicie nietknięta po uderzeniu przez Tarmiela i Omega Arkę Sariela. Ma ekstremalną wytrzymałość, wytrzymując rozdarcie ręki i nadal przebijając oko Sariela. Została również uderzona w brzuch i rozbita klatka piersiowa przez Meliodasa, a także biorąc od niego wiele ciosów.

Umiejętności

Główny artykuł: Combo Star
  •  | 'Combo Star' | | Starsza siostra | Konbo Sutā |: wrodzona moc Derieri. Tak długo, jak kontynuuje atak bez przerwy, każde kolejne uderzenie otrzymuje dodatkowe 200 000 funtów siły w porównaniu z poprzednim. Jeśli jej łańcuch ataków zostanie przerwany, resetuje się i musi ponownie uruchomić liczenie.
Główny artykuł: Indura
  • „Indura Transformacja”: poświęcając sześć z jej siedmiu serc, Derieri może przekształcić się w bestię zniszczenia „Indura”, w której zyskuje niesamowitą moc i siłę, ale w zamian traci swoją pierwotną formę i umiejętności do analizowania sytuacji. 

Przykazanie

Król Demonów obdarzył Derieri przykazaniem 'Czystość' ( じ ゅ ん) ( け つ) Junketsu」. Jego klątwa i warunki aktywacji są obecnie nieznane.

Poziom Mocy

Magia Siła Duch Suma
1,500 48,000 2,500 52,000

Broń

Relacje