FANDOM

Hendrickson był jednym z Wielkich Świętych Rycerzy, będąc równocześnie jednym z dwóch ludzi, którzy mieli władzę nad całym Królestwem Liones po zamachu stanu. Używając krwi martwego demona, zwiększył siłę uczniów Świętych Rycerzy jako część planu by wskrzesić Klan Demonów.

Wygląd

Jako człowiek

Hendrickson nosi komplet zbroi na całym ciele, a wszystko jest przykryte przez szatę. Ma krótkie, jasne włosy i kozią bródkę. W młodości jako Święty Rycerz miał bardziej uczesaną fryzurę i nie posiadał bródki.

Jako demon

Po aktywowaniu demonicznych mocy, Hendrickson przybrał formę, która była identyczna z jego wyglądem z czasów młodości. Jednak nie miał koszuli, a na całym ciele miał takie same znaki jak Meliodas i czarne obwódki wokół oczu.

Po wypiciu krwi Szarego Demona powraca do swojej starej formy z kilkoma demonicznymi cechami. Ma szarą skórę na górnej części ciała i czarną skórę na dolnej części ciała. Z jego głowy wyrosły rogi i para skrzydeł z jego pleców. Jego oczy stały się żółte i czerwone, z czarnymi żyłkami nad i pod nimi.