Nanatsu no Taizai Wiki
Advertisement

Tristanトリスタン」 Jest synem Meliodasa i Elizabeth oraz księciem Królestwa Liones

Wygląd

Tristan bardzo przypomina oboje rodziców. Ma taką samą twarz i fryzurę jak Meliodas, chociaż jego włosy są długie i srebrne jak u Elizabeth. Ma heterochromię, prawe oko jest niebieskie jak Elizabeth, a lewe zielone jak Meliodas.

Osobowość

Tristan jest bardzo energicznym i wytrwałym chłopcem. Nie docenia roli księcia, zamiast tego woli bronić swojego królestwa jako Święty Rycerz.

Fabuła

Arc Epilogu

W swoje dziesiąte urodziny Tristan słyszał, jak jedna z pokojówek rozmawiała o spotkaniu Siedem grzechów głównych w zamku tej samej nocy. Ignorując prawdę na ich temat i wiedząc, że byli kryminalistami, którzy zostali kiedyś wygnani z królestwa, Tristan zakłada, że ​​zamierzają przejąć kontrolę nad Liones. Następnie ucieka, aby przywołać inne dzieci królestwa, mówiąc im, że jako Święty Rycerz, który chroni pokój Liones, jego obowiązkiem jest ich schwytać.

Kiedy jego przyjaciele nie traktują poważnie żadnego z jego słów, Tristan postanawia udać się do zamku i złapać ich. Tam jest zaskoczony przez Elizabeth, która go szukała, martwiąc Tristana, że ​​został odkryty przez grzechy. Meliodas i Grzechy przedstawiają się, choć wszyscy są z nim przyjaźni, Tristan jest podejrzliwy, twierdząc, że wie, że zamierzają dokonać zamachu stanu. Wszyscy się cieszą, nawet Meliodas żartuje, zachowując się jak złoczyńca, aby oszukać swojego syna.

Tristan zostaje następnie zabrany na zewnątrz, gdzie zgromadziło się całe królestwo z okazji jego urodzin. Chociaż Tristan upiera się, że jego ojciec jest przywódcą niektórych złoczyńców, Ban mówi mu, że jeśli tak, to ludzie królestwa nie podziwiali by go tak, jak to robią. Tristan trzyma się swoich pomysłów, podkreślając wszystkie złe nawyki ojca. Gowther następnie używa swoich mocy, aby dać mu specjalny prezent: aby pokazać mu prawdziwą historię Siedmiu grzechów głównych.

Następnego dnia Tristan idzie na piknik z rodzicami. Po treningu szermierki z Meliodasem mówi mu, że jego przyszłość rozszerza się jak niebo i że nie musi zostać królem i może być tym kim chce, nawet Świętym Rycerzem. Tristan następnie mówi, że już zdecydował: będzie jednym z Siedmiu Grzechów Głównych.

Umiejętności / wyposażenie

Gowther patrząc na Tristana stwierdza ,że tak jak przystało na syna Meliodasa ma wysoki poziom mocy jak na dziesięcioletnie dziecko.

Relacje

Meliodas

Meliodas jest ojcem Tristana. Początkowo Tristan uważał go za niskiego, nieodpowiedzialnego i alkoholika, który codziennie dotyka piersi Elizabeth, ale po zobaczeniu prawdziwej historii Siedmiu Grzechów Głównych z Gowtherem, szanuje go, chcąc zostać jednym z Siedmiu Grzechów .

Elizabeth Liones

(Ich relacje zostały słabo ukazane w mandze. Można się domyślić iż Tristan kocha swoją matką i tak samo Elizabeth jego.)

Advertisement