Nanatsu no Taizai Wiki
Nanatsu no Taizai Wiki

Calamity天災カラミティKaramiti」 is a power possessed by Talisker.

Description

Calamity enables Talisker to control the weather.[1]

Techniques

  • Hail Impact雹爆撃ヘイルインパクトHeiru Inpakuto」: Talisker summons a hailstorm through a magic portal.[2]
  • Riot Piercer稲妻槍ライオットピアサーRaiotto Piasā」: Talisker summons lightning.[3]
  • Calamity Bird天災鳥カラミティバードKaramiti Bādo」: Talisker releases a magic blast mixing hailstorm and lightning into a bird shape.[4]

Gallery

References

  1. Chapter 12 (4KOA) , Page 17
  2. Chapter 11 (4KOA) , Page 11-12
  3. Chapter 12 (4KOA) , Page 17-18
  4. Chapter 12 (4KOA) , Page 22-23

Navigation